Мамору Ошіі про фільм «Авалон»

Переклад інтев’ю, взятого у режисера Мамору Ошіі після закінчення роботи над фільмом «Avalon».
Що ви зараз відчуваєте, закінчивши роботу над «Avalon»?

Ошіі: Відчуття, ніби я зняв два фільми: кінематографічний та анімаційний. Я так втомився, як після двох фільмів.

Ваша попередня робота «Ghost in the Shell» дуже добре приймалася навіть за океаном. Чому ви вирішили у якості вашої останньої роботи за минулі 5 років знімати саме кінематографічну стрічку?

Ошіі: Моя методологія створення анімації вичерпала себе. Я тоді зайшов у глухий кут.

Чому ви знімали цей фільм у Польщі з місцевою знімальною групою та акторами? Чи не здавався вам цей вибір хибним?

Ошіі: Я прийшов до висновку, що Польща – це найкраще місце для цієї історії. Коли я вирішив проводити зйомки в цій країні, то хотів створити всю стрічку, використовуючи місцеву систему. І коли я почав, то відпали усі сумніви.

Головна героїня – стійка, мужня та холоднокровна жінка. У неї є дещо спільне з героїнею вашої попередньої анімації. Чому ви наділили її саме такими рисами характера?

Ошіі: Мені подобається цей персонаж. Думаю, це мій ідеал жінки.

У зйомках фільму використовувалися справжні танки та військові вертольоти. Чи не планували ви робити ці кадри з використанням комп’ютерної графіки? Останні роки в Голівуді побільшало повністю комп’ютерних фільмів. Що ви про це думаєте?

Ошіі: Я не збирався цього робити. Графіка виглядає реалістично лише у поєднанні з реальними об’єктами. Тому я і не зацікавлений в повністю комп’ютерних роботах, не бачу в них особливих переваг.

У цьому фільмі змальовані люди, які проживають життя, граючи в гру, а в попередньому фільмі, «Ghost in the Shell», описуються секретні спецслужби. Ваші інші роботи створюють відчуття прихованого сенсу. Це ваша улюблена тема?

Ошіі: Думаю, у мене немає причин показувати людей, які просто живуть повсякденним життям. Як на мене, фільми – не є підходящим засобом інформації, щоб показувати повсякденне життя.

Я помітив, що реальність дуже суб’єктивна в цьому фільмі. Які у вас були ідеї щодо цього? А також, чи грає пес у фільмі роль своєрідного містка між реальністю та псевдо-реальністю?

Ошіі: Не думаю, що реальне існування ми можемо виразити об’єктивно. Не говоритиму нічого про пса. Залишу це вашій уяві.

Чому ви використали оркестр для всієї звукової доріжки?

Ошіі: Бо раніше я не використовував оркестр, коли працював з паном Каваєм. Це був просто експеримент.

Чи не вважаєте ви, що майбутнє, яке показано в «Ghost in the Shell» або «Avalon» стане нашим реальним майбутнім?

Ошіі: Немає жодного зв’язку між майбутнім, показаним у фільмі, та нашим реальним майбутнім. Я показав день теперішній.

Які у вас плани на майбутнє? Чи плануєте продовжувати концепцію поєднання кіно та графіки?

Ошіі: Моєю наступною роботою буде анімаційна стрічка, але поки що я не можу анонсувати її офіційно. Це не буде анімацією, основаною на кінофільмі, але я хочу спробувати концепцію «Avalon» знову.


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *