Інтерв’ю з Насу Кіноко про створення «Mahou Tsukai no Yoru» (2009 рік). Частина 2

<<< до першої частини

Оригінальна робота не містила багато ілюстрацій, правильно?

Насу Кіноко: Взагалі-то, колись давно, коли Такеучі створював свій власний сайт, він завантажив ілюстрації всіх основних персонажів. Думаю, колись хтось натрапляв на цей раритет.

Чи змінились які-небудь деталі сеттінгу за цей час?

Насу Кіноко: Оскільки Аоко та Аліса були показані в Character Material, нічого майже не змінилося, якщо не брати до уваги той факт, що Такеучі став малювати значно краще. Проте персонаж Соджуро зазнав значних змін. В оригіналі це був похмурий, наївний та привабливий хлопець. Пан Кояма запропонував новий образ Соджуро. Після довгої та складної дискусії між мною, Такеучі та паном Коямою, Соджуро став скидатися на звичайного студента.

Пане Насу, а що ви думаєте про увагу, яку отримає цей проект через те, що це перша робота з паном Коямою в якості художника?

Насу Кіноко: Насправді в цьому немає нічого незвичайного, оскільки ми вже працювали разом над Decoration Disorder Disconnection. Правду кажучи, я хвилювався, що моя писанина не зможе як слід описати неперевершений арт від пана Коями. Із Такеучі я знайомий вже довгий час, тому мої тексти та його малюнки дуже добре поєднуються. Та я і зараз намагаюся покращити свої навички, щоб унікальний шарм ілюстрацій пана Коями можна було передавати через мої тексти. Оскільки у мене нема жодних проблем з артом від пана Коями, а його ілюстрації мають такий же шарм, я просто говорю “О, так!” та посміхаюся, коли він закінчує чергову ілюстрацію.

Будь ласка, розкажіть про сюжет.

Насу Кіноко: Не можу вдаватися в подробиці, скажу лише, що це історія про хлопця, який приїхав до міста та почав жити під одним дахом з двома загадковими дівчинами. Присутній елемент “хлопчик знайомиться з дівчиною”. Головна тема історії присвячена часу нашої молодості, про який всі давно забули. Сетінг представляє собою теперішній час, коли спад іде один за одним, коли нічого не відомо, але є якась надія. Ця історія відбувається саме у такий цікавий період.

Дія відбувається у 1989 році, 20 років тому.

Насу Кіноко: Взагалі-то в оригіналі дія відбувається у 1980 році, у час, типу “Слухай, Соджуро! В сусідньому містечку побудували магазин!” “Що таке магазин?”. (сміється) Ми змінили час дії, щоб сюжет вписувався у таймлайн інших творів TYPE-MOON. Враховуючи вік Аоко в Melty Blood, ми перенесли дію в 1989 рік. Японія навіть 20 років тому – досить загадкове місце для молодих гравців, тому думаю, їм буде цікаво. Слабка економіка, мобільних телефонів майже немає, немає інтернета. Вони побачать спосіб життя, що докорінно відрізняється від сьогоднішнього. Працюючи над проектом, я сам немов мандрую у минуле. В одній сцені персонаж на іншому кінці лінії втрачає свідомість, персонаж на цьому намагається викликати швидку, але не виходить, оскількі ліня залишається зв’язаною з телефоном того, хто втратив свідомість. Подібні ситуації дійсно мали місце, так. (сміється) Навіть незважаючи на те, що досить старі та беззмістовні сцени були прероблені, відчуваєш себе немов у минулому.

Оточення доволі унікальне, і, мабуть, багато сил було витрачено на створення фонів.

Насу Кіноко: Ваша правда. Ми не хочемо, щоб гравцям сетінг видавався неповним, незважаючи не те, як давно відбувалася дія. Ціль – викликати думки типу “Я хочу жити в цьому місті”. Взагалі-то, сюжет розгортається в місті із Tsukihime, Місакі. Прихильники Tsukihime мають впізнати такі місця, як кафешка Dai Teito. Маєток сім’ї Kuonji знаходиться на тому самому місці, де знаходився маєток Тоно (Tohno) в Tsukihime.

Однаковий сетінг означає, що прихильники Tsukihime знайдуть багато відсилок.

Насу Кіноко: Три герої живуть спільним життям, яке сповнене небезпек.

Будь ласка, розкажіть про троьх протагоністів.

Насу Кіноко: Почну з Аоко. Енергійна, логічна та сильна дівчина. Схожа на Рін із Fate, Азаку із Kara no Kyoukai  та Акіху із Tsukihime. Такий тип дівчини із сильною волею є у кожному творі TYPE-MOON. Та Аоко, яка з’являється в Tsukihime та Melty Blood – Аоко-сенсей, не зовсім ця Аоко. Аоко-сенсей – це персонаж, який пережив дуже складний період свого життя, доросла особистість. Як Токо (Touko Aozaki) в Kara no Kyoukai. Та Аоко, що змалована в Mahou Tsukai no Yoru, доволі незріла і як особистість, і як маг, але з розвитком сюжету вона починає дорослішати. У неї сильніша воля, ніж у інших, і саме це відділяє її від оточуючих. Після того, як пан Кояма прочитав оригінал, він вирішив зберегти дизайн від Такеучі. В результаті вийшла та ж сама Аоко, але з деякими змінами.

А як щодо Аліси?

Насу Кіноко: Якщо Аоко – це сучасна відьма, то Аліса – відьма із казок, вона відповідає образу чаклунки, яка живе в лісі і щось охороняє. Незвачаючи на те, що вона намагається відгородитися від суспільства, через характер Аоко у неї зберігається деяка прив’язаність до людей. Аліса в певній мірі прототип таких героїнь TYPE-MOON, як Хісуї із Tsukihime. Дизайн Аліси теж практично не змінився. Як говорив Такеучі, “малюй так, як тобі хочеться”.

Неймовірно, що настільки різні люди живуть разом.

Насу Кіноко: Так можна сказати завжди, коли люди живуть разом. (сміється) Хоч вони і живуть разом, та не надто близькі один до одного. Вони не дуже ладнають у повсякденному житті, і уживаються як маги. Соджуро приєднався до них просто як ще одна людина під одним дахом. Було б чудово, якби вони змогли жити як ідеальні сусіди по кімнаті. (сміється)

І, нарешті, останній персонаж у трикутнику, Соджуро.

Насу Кіноко: Молодий хлопець, який щойно переїхав до великого міста. Все в місті йому здається новим так крутим. Як результат, до всього він ставиться однаково – ні антипатій, ні власної думки. Такий ось дивак. Протягом трьох частин Mahou Tsukai no Yoru в деяких моментах він буде грати головну роль.

Як будуть організовані ці три частини?

Насу Кіноко: Оригінальна Mahou Tsukai no Yoru представляє собою перший епізод, в основному тому, що, завершивши роботу та продовжуючи писати Kara no Kyoukai, я сказав собі “напишу нову частину, коли трохи відпочину”. В результаті, другої частини немає і досі. Тепер, коли перша частина перероблена, було б чудово написаті й інші дві. Це буде абсолютно новий проект довжиною дії у 10 років. Для мене це дуже важливий проект, але гадки не маю, коли його закінчу. (сміється)

Чекаємо з нетерпінням.

Насу Кіноко: Щодо головної теми, сподіваюсь, люди будуть думати, що подивилися крутий фільм після проходження гри. В Tsukihime та Fate події обертаються навколо протагоніста, гра відбувається від першої особи Тоно (Shiki Tohno) і Шіро (Shirou Emiya). В Mahou Tsukai no Yoru гра йде від третьої особи, і гравці не зможуть асоціювати себе з протагоністами. Вони не зможуть спроектувати свої відчуття на персонажа, проте натомість зможуть насолоджуватись поглядом зі сторони на проблеми між трьома головними героями, отримувати задоволення не тільки від одного певного персонажа, а й від усього світу. Ось так і задумувалась гра.

Виходить, Соджуро не є головним персонажем?

Насу Кіноко: Аоко, Аліса та Соджуро являються центром історії, з якого боку не подивитись. Якщо ж виділити якогось одного персонажа, то це буде Аоко, бо сюжет крутиться саме навколо неї.

До речі, Токо, сестра Аоко, з’явиться в сюжеті?

Насу Кіноко: Так, з’явиться. Її поява в Kara no Kyoukai була обумовлена тим, що в Mahou Tsukai no Yoru їй приділено мало уваги. (сміється) До речі, версія Токо від пана Коями дуже мила. Більше інформації очікуйте в майбутньому.

На якій стадії проект знаходиться зараз?

Насу Кіноко: Сценарій майже завершений. Зараз ми працюємо над графікою. Розробка історії, підгін сценарія під графіку – все зроблено, справа тільки за художниками та режисером.

Коли буде доступна закінчена робота?

Насу Кіноко: Спочатку планувалося випустити гру в той період, коли відбуваються події в ній, весною. Але щоб реалізувати всі сюжетні зміни, дата релізу змістилася приблизно на півроку вперед. Я вибачаюсь перед гравцями, котрі з нетерпінням чекають на гру. Команда дуже багато працює, щоб гра вийшла у вересні-жовтні. Будь ласка, почекайте ще трохи.

Які ваші враження від гри?

Насу Кіноко: Вона відрізняється він інших наших робіт. Ми хочемо показати новий стиль TYPE-MOON. Навіть якщо я і не змінився, то завдяки змінам в команді художників дехто зможе відчути “о, це дещо інше”. Також це гра для будь-якого віку, тому ми сподіваємось, що юні гравці також зможуть ознайомитись з проектом, або навіть втягнутися у той світ. Отаку – неперевершене явище! І чому я завжди це повторюю? (сміється) Сподіваюсь, люди, що провели свою юність у 80-х роках, поринуть в ностальгічні спогади типу “Ех, ото часи були..” Багато уваги приділено атмосфері минулого. Оскільки гра схожа на фільм, у її дизайн було включено багато відповідних елементів.

Що буде після Mahou Tsukai no Yoru?

Насу Кіноко: Перш за все хочу попрацювати над довгоочікуваною Decoration Disorder Disconnection. До того ж, якщо нам пощастить, ми отримаємо багато завдань. Анонсуємо все, коли прийде час. Ще хочу створити ідеальний рімейк Tsukihime… Ще не думав, над чим працюватиму після цього. Враховуючи ситуацію, скоріш за все, ми почнемо роботу над другою частиною Mahou Tsukai no Yoru. То буде абсолютно новий проект.

Пам’ятайте, що в той же час пан Насу має працювати і над Girls’ Work.

Насу Кіноко: Зараз розробка Girls’ Work також іде. Розповідати деталі сюжету поки що не можу, але скажу одне: факт, що у нас є такий чудовий письменник Метео Хошізора, водночас і радує і хвилює. (сміється) В Girls’ Work настільки багато речей, які я сам би ніколи не зміг зробити, що інколи у мене виникає питання про правильність розробки цього проекту. Але я завжди був прихильником фентезі Метео Хошізори, і як геймеру мені хочеться сказати “Дайте мені швидше пограти у готову версію!”. (сміється)

Звучить так, наче воно дійсно варте уваги. Яким ви бачите наступний рік?

Насу Кіноко: Перш за все, як я раніше говорив, хочу закінчити Decoration Disorder Disconnection. Минуло доволі багато часу з моменту публікації перших двух томів у серпні 2007 року. На початку наступного року я зможу почати працювати над ним серйозніше. Щодо TYPE-MOON, то на порозі великі випробування через Mahou Tsukai no Yoru. Над нею наполегливо працюють, і ми плануємо випустити гру восени, тому, прошу, почекайте ще трішки.


Згодом TYPE-MOON відмовились від розробки гри Girl’s Work і оголосили про випуск однойменного аніме, запланованого на 2015. Проте остаточна дата виходу досі не повідомлялася.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *